Veckans planering

Publicerat i: Planering planering
Måndag: Kort och mjuk skritt- och travtur för Bea.
Tisdag: Hästarna hemma får vila medan jag åker iväg till ridskolan.
Onsdag: 
Dressyrpass med Bea!
Torsdag: Uteritt med fokus på kondition.
Fredag: Vila då jag ska ha över lite vänner :)
Lördag: Dressyr med Pelle och ännu en uteritt för Bea!
Söndag: Dressyr med Bea :)

Under veckan rider mamma Pelle och då jag inte vet vilka dagar det blir nämner jag inte det här. Kanske blir det någon mer ridtimme, kanske någon mindre. Som vanligt är mina planeringar väldigt lösa då jag kollar mycket på hur jag känner mig och hur mycket läxor jag får.
 
Ifrån träningen igår!
 
#1 - - saga:

är bilden från igår?? whaaaat! har ni ingen snö ens? Det är ju helt sjukt! Vi har kvar över en halvmeter här :O

Svar: ingen snö här inte, den har varit borta nu i ca 1-1,5 veckor! Väldigt skönt! Tycker synd om dig, enligt mig är snö någonting av det värsta i världen :(
Juli