Nya ridvantar

Publicerat i: Allmänt, Utrustning ridhandskar, ridvantar, roeckl
För någon vecka sedan tappade jag bort mina sedan länge älskade ridvhandskar.
Sedan dess har jag ridit i ett par som var ganska hala och inte särskilt bra.
 
Så idag när jag, mamma och pappa var och handlade körde vi inom en ridsportsbutik. Vilket utbud! Det enda affären hade var i princip Prestige, Equi-Line, Equipage, HV Polo, Dy'On, Roeckl och något mer svindyrt märke. Tur att jag bara skulle ha ett par handskar, annars hade jag aldrig haft råd med någonting där inne (tyvärr). Det var rea där inne, vilket i princip betydde att allt fortfarande var jättedyrt.
I vilket fall som helst fastnade jag för ett par Roeckl Comfort Cut som är helt underbara (och billigast hehe - 279kr). Passar sjukligt bra och är läskigt mjuka. Jag är rädd att jag aldrig mer kommer att ta av mina handskar efter att ha ridit i dem. Ska snart sticka ut till hästarna och rida ett pass dressyr med Bea så då får jag prova dessa bad boysen!

Look at these beauties.

Så nu tänker jag aldrig mera tappa bort ett par ridvantar.
/Juli
#1 - - Divorce your horse :

Rockel handskar är riktigt bra :)

Svar: Verkligen! Jag är helt nerkärad..
Juli

#2 - - Michelle Petersson:

Åh vilka snygga! :D Jag själv är en hejare på att tappa bort vantar :P
Kram

Svar: Jag med, blä för det!
Juli

#3 - - Maja:

Sjukt fina!

Svar: Supersköna med!
Juli