En veckas vila

Publicerat i: Allmänt tankar, vila
När jag och min familj nu är påväg till Fuerteventuras varma sommarvindar och mjuka havsvågor..
..Då ser hästarna fram emot en veckas gräsätande i en stor sommarhage.
 
Ja, de ska få en liten time out ifrån allt jobb. Bea brukar må så himla bra av vila och jag tror inte direkt att Pelle kommer att må dåligt av det. Men, jag har tänkt lite. Om hästarna mår bra av pauser och vila tror jag även att andra saker och personer gör det. Ja, jag pratar om bloggen.
Min plan har hela tiden varit att skriva en massa inlägg nu innan resan och ha något komma upp varje dag men jag är inte längre sugen på det och har nästan bestämt mig för att låta bloggen vila i en vecka.
 
Jag har inte tagit någon blogg paus med den här bloggen och jag känner att inläggen är nästan lite tvingade just nu. Alltså tar jag en vila ifrån bloggen på söndag och låter bloggen eka (typ) tom till söndagen efter. Vet inte riktigt om den kommer att bli helt tom, men nästan.
 
#1 - - Elsa:

Vilket fint ekipage :).
Din ponny passar bra i brunt!

#2 - - Filippa:

Man behöver även semester på bloggandet om man håller igång den. Blir ju lite som ett jobb! :)

#3 - - Maja:

Härligt med semester! Otroligt fina!

#4 - - Sofie:

Ta den tid du behöver ;) Men se till att komma tillbaka snart, saknar dina inlägg allt för mycket