Motivationen tryter

Publicerat i: Åsikter blandade känslor, känslor, morgon, sommarlov, tankar, trött
Jag tror de flesta känner som jag just nu.
Det är bara någon patetisk vecka kvar till sommarlovet och jag är helt slut.
 
Det är verkligen precis att jag orkat med det här läsåret. Jag är fullkommligt slut just nu, i både knopp och kropp. Hade man kunnat ha träninsvärk i hjärnan hade jag haft det ständigt. Min hjärna är proppfull och jag har endast ett slutprov kvar, sen är jag färdig. Igår pratade jag med några kompisar och vi kom fram till att vi i princip har gått in i väggen. Skulle jag beskriva hur jag känner mig just nu är det precis så jag känner mig; färdig, slut, överarbetad.
 
I mig finns det knappt några känslor kvar. Lite spöken ifrån en svunnen tid när livet lekte kommer fram ibland och kan få mig att uppleva det här andra kallar för "känslor". Förutom det känner jag mig helt tom och jag är läskigt nära att slinka tillbaka in i det mörka. Det där mörka, där jag bodde ett ganska långt tag förra året. Nej, nej, nej. Jag ska bara hålla ut i två veckor till och sedan är jag ledig. Ledig, ledig, ledig.
 
Ord som tål att upprepas.
Ledig, ledig, ledig.
 
 Jag behöver sommar.
#1 - - Alice:

Jag tror verkligen inte att du är ensam. Du kommer klara dessa få veckor som är kvar och sedan är det sommar och ledighet ;)

#2 - - Jennifer:

Du är inte ensam, sommarlov - nu tack. Jättefin bild också!

#3 - - Michelle Petersson:

Tror verkligen det är många som känner så nu. Sommarlovet är verkligen sååååå välbehövligt för de flesta ;)
Kram

#4 - - Amanda:

Låter inte bra.. Kämpa på nu sista veckan och se till att vila upp dig ordentligt under sommaren så du är fit for fight inför nästa termin! Ta hand om dig och var rädd om hälsan ❤️

#5 - - Josefine ♔:

Åååå vilken fantastisk bild!! Håller verkligen med dig gällande dessa dumma dagar innan skolan är slut, de suger verkligen eftersom att man bara sitter och gör typ ingenting :(