När det nu är lov har jag äntligen hunnit lyssna igenom en massa nya releases av mina favoritartister.
Och för några dagar sedan satt jag på weheartit.
 
Vad har det med historian att göra? undrar ni. Har Juli gått och blivit dement? Nej, tack och lov inte. För att weheartit är faktiskt delaktig i historien. För att på weheartit såg jag en bild med en låttext som jag direkt kände igen. Det var till en låt som heter Honest med the Neighbourhood (lärde mig stava till neighbourhood förra året pga deras namn). Det här bandet är ett band som jag hittade förra året och föll direkt för. När jag såg denna låttexten kom jag att tänka på hur deras förra album "I love You" kom ut 2013 och att de borde ge ut ett nytt album snart. Kollade upp det och... Den trettionde. Väntade till idag och nu är albumet "Wiped Out!" live på spotify. Undeeeeee-r-baaaaa-rt! Lyssnar igenom det just nu men om ni vill höra någon låt av the Neighbourhood rekomenderar jag de två nya "Prey", "R.I.P. 2. my youth" samt självklara "Sweater Weather", "Afraid" och "Female Robbery".
 
#1 - - Tuva Björnwall:

Fina ni!

#2 - - Nicole:

Så fina! :)