På riktigt, hur?

Publicerat i: Allmänt en negers uppväxt, film, papertowns, vänner
Åh, blir riktigt arg på mig själv.
Jag glömmer bort att blogga. PÅ RIKTIGT.
 
Jag vet, jag förstår och jag håller med. Jag är också trött på mina undanflykter och ständiga bortförklaringar och ändlösa ursäkter om dåligt bloggande. Men sen är jag också lite besviken över hur dåligt jag klarar av det här just nu. Självklart gör jag hela grejen för att det är kul och jag gillar att skriva av mig lite men ändå - på riktigt, Juli? FO REAL?? Det enda jag gör är ju att klaga med, så jag menar... ;) Idk.
Igår var mina vänner här, i fredags med. Igår var dock två underbara bästavänner här som jag har känt i hela mitt liv. De är systrar och ibland önskar jag att jag också var deras syster. Ibland känner jag mig som deras syster. Ni vet, vi känner varandra så där bra och jag bara vet hur dem är och vi kan sitta och filosofera och bara vara hur länge som helst. Igår såg vi ivarjefall på En Negers Uppväxt av Marika Carlsson. Riktigt bra standup!!(som går att streama på svtplay - se den)!!! Den hade en fin röd tråd och växlade mellan mycket känslor, sprallighet och humor. Kul blandning som kändes bra. 
 
I fredags såg jag och två andra riktigt fina vänner Papertowns. En film med fina vyer och fina quotes men enligt mig kändes den lite framtvingad. Inte på grund av dåligt skådespel (bra) men väldigt komprimerad handling och jag kände ingenting alls för någon. Förstår att det är på grund av bok till film momentet men känns även som en moneymaker efter the Fault in our Stars, don't cha think? Har någon av er sett den? Vad tyckte ni?
 
Äger jag ens nya bilder????? Svaret är nej. Nej, det gör jag inte.
#1 - - Alice:

Såg Paper Towns i somras och jag gillade den jätte mycket! :)

Svar: Kul att du tyckte om den!
Juli