Stressed out

Publicerat i: Allmänt
Hej mina små vänner!
Äntligen kunde jag sova gott igår natt.
 
Ja, stressen tar både på mig och mina stackars klasskamrater. Vi har blivit riktiga cry babies och känner riktigt själv hur jag bokstavligen bölar och whinar över allt. Nerverna mina har dock överhettats och börjar nu lugna ner sig lite trots att en helvetesvecka ligger framför mig. Det är ett faktum att jag behöver lovet men även att innan jag får ta det där jävla lovet kommer jag att vara utkörd, överkörd och undankörd. Ja, ja, nog om min sönderstressade hjärna som just nu lider av ständig tränings- och huvudvärk. Vad händer annars i mitt liv? Jo, det är faktiskt svårt att förklara, men just nu har jag bara skolarbete på hjärnan. Den mesta av min lediga tid går ju faktiskt till att direkt plugga, planera vad jag ska plugga eller undra hur fan jag ska hinna plugga. Ha ha. Idag hade jag på mig en stickad tröja. Jag gillar att hösten är här och lockar mig att plocka fram alla mysiga plagg ifrån min garderob. Modet på hösten är någonting jag älskar och enligt mig själv, klär bra i. Korta shorts och klänningar är inte riktigt för mig; nej, jag älskar mörka kläder - kappor - boots - stickade tröjor - halsdukar - mössor... Mmmm, kan riktigt drömma mig bort i det landet.

Igår fick jag äntligen mitt paket ifrån Shein (gamla sheinside, lovar att jag irl alltid säger sheinside för jag glömmer alltid bort att det bytat namn). Mycket roliga och mysiga höstkläder. Använde min nya kappa idag och fick lite komplimanger, så jag blev glad. Nu ska jag se ett avsnitt My Love From the Star och försöka glömma all min stress.