Migraine

Publicerat i: Allmänt
Den senaste veckan har jag fått påhopp av min kära vän migrän... två gånger.
Ja, vår relation kommer verkligen och går.
 
Tydligen tyckte min gamla polare att den här veckan var en fin vecka för att bara hoppa på mig utan anledning och ta över mitt sinne för en stund. Sadisthuvud. Nej, inget positivt kommer ifrån mitt huvud längre - sorry. Ville mest raportera varför jag inte bloggade igår. För att, le och nicka, migränen hälsade på igår och jag gick endast på min första lektion - franska. Sen klarade jag inte mer och stack hem, lade mig framför TV:n och tröstsåg ett avsnitt Secret Garden innan jag äntligen kunde somna. När jag vaknade kände jag mig flera gånger bättre men tog ändå en migräntablett. God praise that shit.
 
#1 - - Annie:

Hoppas du mår bättre idag :)

Svar: Tack!! :D
Juli