Ramble

Publicerat i: Allmänt
Idag blev en ganska produktiv dag.
Trots att min nyfunna kärlek för serien Secret Garden är jobbig att försöka ignorera under min tid utan att någonting att göra.
 
Ja, hösten är verkligen här och jag känner verkligen hur höst-sinnet börjar komma över mig. Mörkret drar över mitt sinne och det är svårt att koncentrera sig och få någonting gjort på riktigt. Prov hit och dit, läxor hit och dit plus så mycket att göra gör mig inte alls taggad för att lägga manken till utan istället åker motivationen i avloppet och jag känner bara för att slänga bort min tid på onödiga saker.
 
Har jag någonsin sagt att träning är någonting jag gillar? För det är det. Så här på hösten är det ett av de bästa sätten att få tillbaka min hjärna på planen. Det är liksom omöjligt för mig att koncentrera annars. Idag sprang jag en runda på ca 5 km med min bror på 23,5 min. Det var... intense. Vi pressade verkligen varandra, om man säger så...! Innan dess red jag ut en runda på Bea. Hon var inte super på idag men kan väl inte kräva det av henne varje dag. Imorgon vet jag inte om jag hinner att rida då jag ska till en kompis efter skolan.