Imponderad

Publicerat i: Allmänt, Foto, Träning bea, bilder, dressyr, snö
Halvtaskigt underlag med snö men underbar Bea.

Min inbakade fläta varade i typ femton minuter..
 
Syns det att jag försökte hålla mina ben på plats? Tror att jag måste flytta fram mina vulster.
/Juli
 
 
#1 - - Melissa de Wit:

Vilken söt häst du har =D

Svar: Tack! :D
Juli

#2 - - Sara:

sv: Ja, hon är jättefin! :D Exakt, önskar dock att Tessan också hade ett låtsasöga såsom Santana har, ser lite obehagligt ut när det är som ett stort hål haha.

#3 - - Sophie S. Varnäs:

Så fina är ni!!

Svar: Haha ojdå! Äsch, det gör väl ingenting! Körkort kan man ju ta när som helst! :D Kul att du ska gå kursen snart i alla fall! :)

Svar: Tack! :D
Juli

#4 - - Olivia Gustavsson:

sv. haha ja ;)

#5 - - vanessa:

Så himla snygg outfit! Och bea klär verkligen i rött och blått :)

Svar: Man tackar! Visst är hon fin i det?! En skönhet klär i allt ;P
Juli