Nu vs fem månader sedan

Publicerat i: Allmänt 2014, tbt, throwback, utveckla, utveckling, vs
Jag kollade på bilder ifrån 2014-11-22 i lördags och var tvungen att dela med mig av skillnaderna.
Först och främst vill jag att ni kollar på hur hon trampar. Nu är steget mer jämt, rytmiskt och mycket bättre. Sedan, gå vidare till formen. Nu är den mycket högre. Beas uttryck är också ganska talande ;) Musklerna.. Kolla hur mycket muskler som syns och arbetar nu jämfört med i november! Och tillsist kan ni ju kolla lite på hur min sits har förändrats ;) Och jag har verkligen försökt matcha stegen i de olika bilderna, så det är mest det jämförelserna är på :)

Travsteg:


This:


That:

Låg form:
(Det här var den enda formen vi kunde få till)
#1 - - Alice:

Utvecklingen syns tydligt i dessa bilder. Grymt jobbat både du och Bea! :D

Svar: Wiih! Kul! :D
Juli

#2 - - Vanessa:

Man ser skillnad!! Och din sits verkligen! :)

Svar: Tack, gud vad glad jag blir! :D
Juli

#3 - - Tuva:

Vilken utveckling!! :)

Svar: tack♥
Juli

#4 - - Annie:

Stor skillnad! Jag tycker att det är roligt att se att det går framåt. Jag blir så inspirerad att fortsätta då, hoppas du också är det. Du och Bea är grymma. ;)
Kommer vinnaren av tävlingen "tävla om ett hästporträtt" komma ut idag? :)

Svar: Åh, tack! Vad glad jag blir! :')
Juli