Vad gör jag numera med mitt halvtråkiga liv?
Gissa tre och en halv gång (upphöjt med x).
 
Jo, jag gör läxor. Har jag tid med hästar efter två veckor av skola? Mja. Jag försår varför alla säger att tvåan är det värsta året - allting har bara rivstartat och visserligen drunknar jag inte, men det är bra mycket mer än i ettan. Ytterliggare två pluggämnen har blivit pålagda och läxor har jag gooooott om. Den här veckan har jag hittils ridit två gånger, dressyr i tisdags och uteritt med en kompis i onsdags. Ska försöka rida lördag och söndag, om jag hinner. Ska nämligen jobba imorgon (yaaaaay) och äta hotellfrukost med en kompis på söndag (YAAAY). Nu, vad gör jag NU då? Lyssnar på musik, beställer tröjor och försöker ignorera högen av läxböcker bredvid mig. Äter choklad och glömmer bort att träna idag. Oooops.
 
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Så fin!

Svar: Tack!
Juli

#2 - - Tuva Björnwall:

Åh vad jobbigt med så mycket läxor! :(

Svar: Ja :((
Juli

#3 - - Maja:

Lider med dig.. Hade aldrig orkat!

Svar: Puss<3
Juli

#4 - - Kajsa Fransson:

Jag känner inte alls igen mig... Inte blir det bättre av att jag är hemma 17.30 varje dag, men det är bara att bita ihop och man får hålla på halva natten istället helt enkelt. Tråkigt som bara den är det i alla fall!

Svar: Ja, visst är det! Men det är bara att ta tag i sig själv och FÖRSÖKA IGEN OCH IGEN OCH IGEN....!
Juli