Om en vecka är det i varje fall helg

Publicerat i: Åsikter aldrig ge upp, gymnasium, skola, åsikt, åsikter
Blä, är någon här taggad inför att börja skolan?
För att det är inte jag.
 
Jag är absolut inte redo för att gå upp klockan halv sex varje dag, masa mig upp, klä på mig, äta frukost och ge mig av till bussen som går sju. Jag är inte redo att spendera hela dagar i skolan fyllda av information att proppa in i hjärnan. Nej, jag är inte sugen på att börja ha lektioner, prov och inlämningar. Att vara positiv för stunden är en konst som tyvärr inte nått mig.
 
Visserligen får jag träffa mina kompisar varje dag. Det är väl nästan det enda positiva då, faktiskt. Just nu är jag nog faktiskt mest trött och inte alls redo på att ta tag i studierna och noll fritid. Men hej och hå, snart är väl även tvån över, precis som ettan som tog slut på vad som kändes som en halvtimme.
 
Jag vill fotsätta rida hela tiden.
#1 - - Annie Johansson:

Jag längtar till skolan;) fast jag typ bara har en tjejkompis i klassen och alla mina gamla kompisar gå på andra skolor.:) lite lyxigt att ta bussen vid sju ;) min går 06:41 o det tar 8min med bil dit så lyxigt att kunna gå upp halv 6, hihi :) (eller fett lyxigt för alla som kan stiga upp 7)

#2 - - Natahlie:

Nu är vinnarna av veckans blogg uppe, va de du som vann? Om inte så får du en ny chans redan imorgon! :)