Helglugn

Publicerat i: Allmänt
Vaknade upp imorse och sedan kom en liten hund upphoppande och ville mysa.
Sedan gick vi ut till stallet, släppte ut hästarna och gick en morgonrunda.
 
Mina föräldrar har varit borta under natten (de var på spa, lyllosarna) så jag och min bror är just nu själva. Dock kommer de hem om någon timme. Just nu är det riktigt skönt och lugnt i huset, faktiskt. Hästarna tuggar fortfarande i sig hö och jag bäljar fortfarande i mig min fulla kanna te. Om någon timme bär det ut till stallet ännu en gång för att rida båda hästarna i paddocken, mocka och sedan rasta min lilla favoritvovve Zamba. Kanske att jag städar sadelkammaren lite, det behövs verkligen. Jag har helt enkelt en riktigt skön dag framför mig även om jag även måste städa mitt rum och plugga en hel del inför mitt jätteprov på onsdag.
 
Just nu läser jag lite bloggar, är avundsjuk på alla som är på Göteborg Horseshow och Eurohorse, lyssnar på musik, dricker te och dreglar lite över dressyrstövlar. Ett av mina favoritband (AWOL NATION) släppte en ny låt igår så jag lyssnar igen deras musik just nu, blandat med lite annat mysigt. Försöker sätta ihop en bättre power-spellista till Beas pass. När jag rider dressyr på henne behövs det power-låtar i bakgrunden, tro mig. TIll och med min tränare sade att det var en bra idé!

Jag älskar den här bilden väldigt mycket ♥

Har ni några bra tips på power-låtar?
#1 - - felicia:

fantastiskt fin bild!:D

Svar: Åh, tack!♥
Juli

#2 - - Lina:

Jag gillar verkligen din blogg Juli! Den är så sjukt mysig och har så bra struktur. Dina hästar är super fina och det är jätte kul att följa eran resa! <3 Jag tycker det skulle vara kul om du hade en liten frågestund. Jag har några frågor som jag vill ha besvarade och jag slår vad om att andra också har det! Hoppas du får en trevlig lördag kväll fina du! :)

Svar: Du värmer mitt hjärta...! Alltså, jag såg den här kommentaren igår på min mobil och fick ett stort fånleende på läpparna. Jag blir så glad!!!Självklart kan jag ha en frågestund! Kan lägga upp nu :P
Juli