Back to school

Publicerat i: Allmänt
Ett lov senare och jag är fortfarande trött.
Ett lov senare och mitt huvud är faktiskt rensat.
 
Ja, att lovet kommit och gått är historia nu. Vardagen som endast varat i några timmar för mig känns så vanlig och att hitta rytmen tror jag inte blir särskilt svårt. Visserligen sov jag riktigt dåligt inatt och min hals och mitt huvud är så nära en rytande förkylning men det är okej. Jag fick ju trots allt göra någonting av det bästa med skolan igårkväll - välja kläder! Ja, det är min höjdpunkt under dagarna (förutom ridning och serier lol) - ta fram en outfit och sätta på mig den. Kanske låter det knäppt men det ligger något lugnande över ritualen att få bestämma hur andra människor ska se en under en hel dag. Lite befrielse i skolans annars strikta shema och höga tempo. Ikväll ska jag rida dressyr på Bea, vilket är ännu ett avbrott i hetsen. Igår red jag dressyr på Pelle (superhästen!) och tog en uteritt på Bea. Skriver nog mer ikväll.
 
Hoppas alla får en bra start på skolan idag! KRAM.