Godkväll

Publicerat i: Allmänt
Nu är det kväll ännu en gång.
Snart får jag äntligen sova.
 
Sova är någonting av det bästa jag vet. I varje fall när man somnar direkt och vaknar helt utvilad (helst utan alarm) är sömn världens bästa ting. Just nu har jag lite blandade känslor inför sömn då mina timmar på dagen inte riktigt räcker till. Inte nog med det, men på senaste tiden har jag varit så himla dålig på att somna och sen sovit ganska oroligt. Eftersom konstiga drömmar infinner sig direkt i min nattliga vila när jag är minsta lilla stressad har jag nu överösts av oerhört bisarra skapelser. Häromnatten drömde jag att jag blivit kidnappad av en man tillsammans med en annan person och vi två var inlåsta tillsammans och utsattes för hemska saker av vår kidnappare. När vi äntligen kom ut skiljdes vi åt som bästa vänner och jag skrev en bok om händelsen och blev rik. Såg jag in i framtiden, måntro? Det hoppas jag inte.
 
 
#1 - - Tuva Björnwall:

Fin bild :)