Det har antagligen varit svårt att missa allting som har med snö att göra just nu.
Snö tar över våra hus, våra gator och framförallt sociala medier.
 
Ja, jag vaknade i komplett mörker (som vanligt) och drog upp min trötta kropp för att släppa ut hästarna. Visst var jag medveten om att det snöat igår men när jag skulle öppna garagedörren innifrån och den inte riktigt ville öppna sig blev det verkligare. Att stiga ut i snön och sjunka ner till knäna var lite av en smäll i ansiktet. Efter det har snön varit en huvudperson i mitt liv. Skotta en liten smal väg ner till hagen, till gödselstacken, hjälpa till att skotta uppfarten och sen tillsist bygga snökreationer med min bror (ja, vi är nästan vuxna). Inget fel med det, bara ovanligt. Vintern kom och slog en i huvudet.
 
Men det här är faktiskt en smäll jag tycker om.
 
 
#1 - - Annie:

Jag vill också ha snö..