Uttråkad

Publicerat i: Allmänt
Tror att jag har blivit uttråkad med mitt utseende igen.
Och nu är det med mitt hår.
 
Det är halvlångt, rakt och tjockt. Färgbombat till en rosa/röd/orange nyans för att göra livet lite roligare. Nu har däremot jag ännu en gång tröttnat och känner för att bleka till typ vitt/färga svart/färga blått/klippa av/klippa lugg (passar inte ens i det)/klippa askort så man kan stajla det kul (?). Jag vet inte ens, vet bara att jag är lite trött på de långa testarna. Men känner jag mig själv rätt kommer ingenting stort hända och mitt hår kommer att förbli som det är nu ett tag till. Mest eftersom det tog typ 3 år att få den längden det har nu. Innan dess hade jag väldigt kort hår, faktiskt. Saknar det lite eftersom det är så smidigt med så kort hår att man inte ens kan ha det i en hästsvans. En lång man är inte riktigt lika smidig.
 
 
#1 - - Annie:

Äskar långt hår då man kan fläta och fixa med det :) Men helt klart jobbigt ibland när man typ ska duscha och det tar en evighet att skölja ur schampo och balsam. Men jag tycker långt hår är väldigt fint och du passar bra i din frisyr :)

#2 - - Linnea:

kan du inte färga det grått? du hade passat i det