Är det där min häst?

Publicerat i: Träning bea, bea dressyr, torun, torun rider, torun träning
Världens bästa Torun kom hit idag och red igenom Bea.
Gissa vem som knappt kände igen sin häst när hon hoppade upp igen?

Jo, jag. Torun satt och knepade runt med Bea i ca 30 minuter och sedan slängde hon upp mig i sadeln igen. Bea var... WOW. Helt mjuk i sidorna på ett sätt hon inte varit innan. Torun sade att hon var positivt överraskad av min lilla pålle och att hon bara behövt knåpa lite grann för att få henne mjuk. Nu är min uppgift att behålla Bea där, för att wow. Det var en helt annan häst jag satt upp på.





#1 - - Katarina:

Härligt, ger ju oftast så mycket när tränaren också kan sitta upp! Min tränare gjorde så på Fiffi ibland, verkligen toppen :)

Svar: Eller hur, det är riktigt kul att se sin häst ifrån marken ibland!
Juli