Ibland regnar det

Publicerat i: Allmänt
Idag regnar det.
Och vet ni vad?
 
Efter att ha skrivit mitt sista prov innan lovet är jag slut. Mentallt har jag tagit lov och när det regnade när jag satt på bussen gjorde bestämde jag mig för att skippa ridning och träning whatsoever idag. För att jag har förtjänat att bara vila idag. Därför slängde jag mig i soffan med soppa och rostat bröd efter att jag kom hem och såg ett avsnitt av min serie. Efter det gick jag upp och fyllde badkaret med varmt vatten och låg där i skenet av stearinljus och njöt av värmen och att inte göra någonting alls. Känner att jag inte varit särskilt rolig de senaste dagarna, ganska borta mentallt och inte särskilt närvarande alls faktiskt. Skrattat lite, sagt lite och inte varit här riktigt. Om någon behöver lov är det jag.
 
Ibland regnar det. Och då är det okej att bara lägga ner alla planer.
 
Bilder från igår när vädret var... snäppet bättre.