Morgon, beauties

Publicerat i: Allmänt
Er stora favorit (jag) har sovit som en prinsessa inatt.
Är det inte härligt att vakna med energi i kroppen?
 
Svar på föregående (retoriska men ändå) fråga: jo, det är bäst. Om ni inte svarade det har ni fel. Ni vet dessutom inte riktigt hur retoriska frågor fungerar men skit i det - här diskriminerar vi ingen, dumma som smarta är välkomna in här. Nog med tjafs om retoriska frågor och talriktighet, nu ska vi ta tag i viktigare ting här i livet, t.ex. som hur underbart jag sov inatt. Känner mig lite prinsess-lik idag faktiskt och har dagen till ära satt upp mitt trassliga och småäckliga hår i en hög toffs med pannband. Riktigt sessigt, alltså. Igår red jag lektion på ridskolan och WOW. Det gick riktigt bra. Neggies rygg kom igång och jag kunde skifta form hur lätt som helst. Fick höra från Torun att det inte var många gånger hon sett Neggie släppa till i ryggen så och varit så mjuk. Bara att suga upp sig berömet likt en torr svamp.
 
Dagen bjuder annars på ett skritt-pass i dressyr innan morgondagens träning för Torun och ett besök hos min mormor och morfar för lite fika.
 
 
 
#1 - - Alice:

Alltså älskar verkligen dessa vardagliga inlägg då du typ (jag vet inte vad jag ska kalla det), men du typ spinner vidare på saker och det gör det jätteroligt att läsa :D

Svar: Haha, tack! Låter oftast bara tankarna åka runt lite :P Känns som att prata haha
Juli