Slut i skallen

Publicerat i: Allmänt
Gud, vilken dag.
Lång och alldeles konstig.
 
På något underligt sätt känns det som om jag varit borta idag. Lite här, lite där. Loppet innan idag gick bra och jag och mamma gick in på lite under timmen, vilket jag är nöjd med. Det var några rejäla backar att ta sig över och mycket terräng, vilket var kul. Efter loppet köpte vi pizza och tog med hem. Riktigt länge sedan jag åt pizza och det var härligt att kunna njuta av det på den här... mycket speciella och konstiga dagen. Nu sitter jag och försöker (med delad framgång) att plugga. Ska "bara" lägga in "lite" franskaglosor på glosor.eu innan jag tar kväll och steker lite champinjoner att ha på mackan... Längtar efter att sätta mig ner i soffan igen. Ja, slängde mig där när jag ätit och duschat vid tre-fyra tiden och såg ett avsnitt av I Hear Your Voice. Men nu vill jag dit igen och bara slippa allt det här skitet. Tänker även lägga mig lite på spikmatta sen för jag måste slappna av. Vill kunna sova inatt.
 
Usch, tankarna snurrar och kemiformler ploppar runt i huvudet. Hoppas ni alla mår bra idag.
 
Längtar tillbaka...