Fri

Publicerat i: Allmänt
Igår fick jag ett litet meddelande från min chef.
Meddelandet sade att jag inte behövde jobba idag.
 
Kanske borde jag vara ledsen över att jag inte får någon chans att tjäna lite pengar men just då och även nu kan jag inte låta bli att känna mig uppriktigt sagt glad. För att jag har inte haft en helt ledig helg på riktigt länge och hela förmiddagen har jag varit ensam hemma i huset. Min "lediga" tid har jag spenderat med att storstäda hela nedanvåningen inkulsive mitt rum, plugga, ha ett litet break för pannkakor och ett avsnitt av Pinocchio (så braaaaa ni fattar inte!!!!) och sedan back to stu-DYING. Fick ett litet mini break down efter att ha kört igenom en massa franska verb med olika tidsformer och böjningar så gick in på Sheinside och beställde hem lite kläder för 700 kr. OOPS. Nej, vet ni, det är okej för jag har spenderat hela sommaren med att jobba...
 
Så, nu har jag pluggat ännu lite mer och sitter nu med en hjärna som inte orkar mer plugg och ska sticka ut till hästarna. Jag och Bea ska rida ut och kanske även att Pelle får sig en liten runda, beroende på hur jag känner mig. Ikväll ska jag försöka träna lite. Hoppas ni känner er fria och lediga idag!