Hösten är här

Publicerat i: Allmänt
Klockan är fem över åtta och jag börjar om tjugofem minuter.
Ganska skönt ändå, att kunna sitta i ett tyst bibliotek och bara vara i några minuter.
 
I natt åskade det. Jag hörde ingenting, jag sov väldigt tungt i natt. Antagligen för att jag sovit så jävla oroligt den senaste tiden och drömt helt wicked drömmar som ännu sitter kvar när jag vaknar förvirrat av ett alarm. Nej, åskan påverkade mig inte särskilt mycket. Däremot hade min mobil 20% när jag vaknade trots att den legat och laddats hela natten. SUCK. Behöver den där nya mobilen snart, haha. I-landsproblem.
Idag har jag samhälle. Jag gillar samhälle, det är en skön break i min matte-vardag. Idag kommer även hovslagaren och förhoppningsvis lyckas han få till Beas hovar, för att just nu ser de förjävliga ut. Alltså, de är riktigt hemska och söndriga lite varstans. Hovkvalite är väl kul! Hästarna stod förresten inne inatt för att ja... regn och åska. Hösten är verkligen här.
 
Jag saknar att blogga. Men jag glömmer bort det - ska väl försöka lite mer även om alla mina inlägg känns lite annorlunda mot innan. A turn for the worse or the better???
 
#1 - - Oslofru:

Men guuud så söt :)

#2 - - Divorce your horse :

Å så söt! :)

#3 - - Tuva Björnwall:

Åh vad söt!! :D