För att vid klockan ett hade vi bokat bord på Jensens boffhus för att fira min farmor.
Och visst hade de inte något vegetariskt (suck) men en plocksallad räckte långa vägar.
 
Dessutom bjöds det på dessert. Jag åt en belgisk chokladkaka med mjuk mitt (!!!!). Väldigt gott. Har sedan dess gått runt med en uppsvälld mage och nu när det äntligen börjar kännas normalt ska snart jag och några vänner ut och äta. HUR SKA JAG ORKA? Ja, i-lands problem när det blir som värst. För övrigt har dagen spenderats i farmors lägenhet och mina ben vill ut och röra på sig lite. Mamma och pappa ska springa midnattsloppet (som går klockan NIO. WOW MIDNATT) med mina kompisars pappa så vi barn ska ut och äta asiatiskt. 
 
Och ja, när man hälsar på släktingar kan man bli tvingad att plugga. Gissa vem som äntligen skickat in sin labbrapport i kemi? JAG.
 
 
#1 - - Hanna Westman:

Åh såå fin häst och såå fin bild!

Svar: Tack!
Juli