Mot rättssalen

Publicerat i: Allmänt
Idag ska jag på rättegång.
Lugna ner er, nej, jag har inte sparkat på några valpar.
 
Nej, i själva verket ska jag faktiskt dit med en kompis för att se på själva rättegången. Se oss runt, höra en åklagare ordfightas mot en försvarsadvokat. Någonting vi alla sett i serier men kanske inte i verkligheten. Vad det är för rättegång vi ska gå på vet vi inte - utan vi chansar. Det ska i vilket fall som helst bli spännande och vi båda har väl klätt upp oss lite mer än vanligt. Jag menar - jag målade faktiskt om mina naglar igår. Tre veckor av flagnande svart lack har blivit lite för mycket, liksom. Så idag är de blanka och fina igen. På mig sitter ett par svarta jeans, en randig skjorta och en ytterst enkel trenchcoat. Fancy much? (Slänger ut en selfie senare idag om jag får något bra tillfälle).
 
 
#1 - - Theresia:

Spännande ;)

#2 - - Alicia:

ÅÅ, vad spännande och intressant!

#3 - - Elsa:

Oj så spännande :)