Studiedag

Publicerat i: Allmänt
Ledsen att bloggen inte updaterats särskilt bra de senaste dagarna.
Jag har varit ganska dålig och väldigt upptagen.
 
Är inte det en underbar kombo? Halvsjuk och upptagen? Jag kan ju i varje fall numera ge er min väldigt... experienced opinion och kan ärligt säga att nej, det är inte optimalt att vara krasslig och springa runt som en galning ändå. I fredags hade jag halvdag pga sjuk lärare, i lördags var jag på prinsesskalas (jag är seriös - hade krona och allt) och igår var jag och familjen på ikea på förmiddagen och på eftermiddagen hade jag träning. Bea var inte heller särskilt frisk och hade hostat lite innan (!) och blev anfådd snabbt. Torun tog det därför lugnt med oss och vi körde lite tekniskt istället, vilket verkligen var behövligt. Bea blev supermjuk och fin - ska bli roligt att testa allt när vi båda är lite mer på... rätt ställe.
 
Idag har jag studiedag - söta, ljuva, oh så härliga - studiedag. Hade kunnat skriva lovsånger om studiedagar och hur mycket de räddar mig men är rädd för att jag inte skulle finna ord att beskriva dessa ljuvliga ting. Idag har jag faktiskt varit produktiv. Pluggat mattte, spelat, tränat båda hästarna ifrån marken, mockat, sprungit (2 km då jag inte mår bra men ändå), ätit och sett klart min underbara serie Pinocchio. Den kommer att vara saknad i mitt hjärta...!
 
Filmade när jag jobbade Bea ifrån marken. Slänger upp filmen ikväll eller imorgon :)
 
Jag och Bea... 2010?
#1 - - P i X E L I E – Fotograf Erica Pettersson:

Oj, det låter verkligen som att du haft fullt upp!
Jobbigt när man inte känner sig helt okej. Hoppas det går över snabbt :-)

#2 - - Alice:

Studiedagar forever <3 (typ)
Grymt av dig att vara så produktiv, trots allt. Krya på dig :)

#3 - - Thea Martinsson:

Såå fina!