Utan lightroom

Publicerat i: Allmänt
Har ännu inte hunnit ladda ner mitt älskade lightroom till min dator.
Därför får endast ni (och jag) nöja er med en väldigt brusig och väldig oredigerad bild från natten.
 
Inte bara det men det är en raw-bild direkt konverterad till jpg. Suck. Jaja... "Vad har hänt idag, Juli?" Åh, tackar som frågar men alldeles för mycket. Skolan var ett... helvete där jag insåg hur mycket skit jag har framför mig de närmaste veckorna. Utöver det har jag dock hunnit rida ett superfint pass på Bea och sett det första avsnittet av Once Upon a Time's första avsnitt på säsong fem! Inte så bra som jag hoppats på, men okej.
 
Jag har pluggat lite och borde plugga mer men tror att jag ska se det sista avsnittet av Secret Garden för min hjärna är slut och jag pallar inte. Suck gånger femtioelva.